wtorek, 25 grudnia 2012

Liebster Award. :3


To ten. Zostałam nominowana do Liebster Award przez Natalię, adminkę bloga http://marrymeharrystyles.blogspot.com/ . Szczerze powiem, że nie miałam pojęcia o co w tym chodzi ale przeczytałam i już coś tam kumam xd Dziękuję za nominację. To naprawdę miło z Twojej strony. xo

Zasady:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Moje odpowiedzi: 

1. Jak masz na imię?
Na imię mi Marta. 

2. Co podoba Ci się w One Direction?
Huh.. Trudne pytanie . One Direction urzekło mnie od samego początku i chyba chodzi o całokształt. Tych pięciu wspaniałych mężczyzn rozkochało mnie w sobie swoimi niepowtarzalnymi charakterami, barwami głosu, sposobem bycia etc...


3. Ulubiona piosenka 1D?
Ulubiona... Nie mam bo to tak jakby kazać jakiejś matce wybrać z gromadki dzieci swoje ulubione. Nie potrafię zdecydować. Aczkolwiek piosenkami, które słucham najczęściej są: Over Again, Moments, Little Things i More Than This.


4. Kto jest twoim ulubieńcem z 1D? Czemu?
Oczywiście Harry. Jednak... Nie wiem czy on jest takim znowu "ulubieńcem" bo pozostałą czwórkę kocham tak samo. Ale jeśli chodzi o to, że mam wybrać mojego "męża" to jest to Harry. Dlaczego? Ponieważ to on urzekł mnie w dniu swojego castingu. Od niego rozpoczęła się moja wspaniała przygoda z One Direction.



5. Jakie są Twoje trzy główne cechy charakteru?
Twórcza, zboczona, bezczelna. 


6. Cieszysz się ze związków chłopaków z 1D z ich dziewczynami?
Tak. Uwielbiam Danielle, Eleanor i Perrie. Sądzę, że to wspaniale, że uszczęśliwiają naszych chłopców i naprawdę bardzo je lubię. Bez wyjątku. 




7. Co sądzisz tzw. "Haylor"?
Uhh... Chyba ukarzę właśnie moją ciemną stronę. Haylor... Nie, jestem całkowicie przeciwna. Nie widzę tych dwoje w poważnym związku. Wszyscy widzą jaka jest taylor chociażby po ilości jej romansów. Moim zdaniem to nie potrwa długo a Harry jeszcze będzie żałował kiedy taylor napisze o nim kolejny "hit", w którym zmiesza go z błotem. Oczywiście jest grupka dziewczyn, Swifties, które dołączyły do fandomu kiedy Harry zaczął być widywany z tay ale jestem ciekawa czy nadal będą tak kochać tę dziewczynę kiedy to wszystko się skończy. 




8. Ulubiona książka?
Ciężko mi będzie wybrać bo uwielbiam czytać i mam bardzo dużo ulubionych ale jeśli mam wybrać książkę, która znaczy dla mnie najwięcej to będą to książki Stephenie Meyer z "Sagi Zmierzch", którą wprost uwielbiam.




9. Kino romantyczne czy pełne akcji?
Zdecydowanie romantyczne. 




10. Ulubiony film?
Może nie będę wielce oryginalna jak napiszę: "Titanic", "Saga Zmierzch (wszystkie części)", "Pamiętnik" i "To właśnie Miłość". Uwielbiam też "8 Mile" film o Eminemie i "W Moim Malutkim Świecie", który jest filmem o Czesławie Mozilu.


.
11. Co sądzisz o moim blogu? :P
Powiem prawdę. Zajrzałam na niego kiedyś tam i przeczytałam zaledwie dwa rozdziały. Moim zdaniem są dobre. Jednak nie mam zazwyczaj czasu na przeglądanie innych blogów, ledwo udaje mi się ogarnąć mój. Wydaje mi się, że blog jest fajny.


________________________________________________________________________

Blogi, które nominuję:
(Kolejność nie ma znaczenia.)











________________________________________________________________________

Pytania:

1. Jak Ci na imię?

2. Ile masz lat?

3. Od jak dawna piszesz bloga?

4. Do jakich fandomów należysz?

5. Jakie masz zdanie na temat Larry'ego?

6. Twój ulubiony film?

7. Kto jest twoim ulubieńcem w 1D?

8. Od jak dawna jesteś directioner?

9. Masz zwierzę/

10. Ulubiona piosenka? 

11. Co sądzisz o moich imagine i opowiadaniach?

3 komentarze:

  1. Co do odpowiedzi na pytanie 5 i 7, to w pełni się zgadzam, hahahah! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. już : http://my-sweet-dream-and-story.blogspot.com/2012/12/liebster-aword.html ;P dziękuję za wszystkie imaginy które dla mnie napisałaś ;D

    OdpowiedzUsuń